Δυτ. Μακεδονία

Π. Κουκουλόπουλος: «Ξεχωριστή κάλπη στα χωριά και ενδοδημοτική αποκέντρωση, το μήνυμά μας στην ύπαιθρο»

Βασικά σημεία από την ομιλία του Πάρι Κουκουλόπουλου, Αντιπροέδρου της Βουλής και Βουλευτή Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, στην Ολομέλεια για τον Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Η Γ’ Ελληνική Δημοκρατία θεσμοθέτησε το 1975 το πλειοψηφικό εκλογικό σύστημα του 50%+1 με τα 3/5 στο Δημοτικό Συμβούλιο, και με αυτό το σύστημα διεξήχθησαν οκτώ συνεχείς, αλλεπάλληλες εκλογικές […]