Γιάννης Φασίδης: «Ξηλώνουν την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας καταστρέφουν μηχανήματα εκατομμυρίων και θέλουν να κλείσουν την Πτολεμαΐδα 5»
Σκληρή επίθεση στην κυβερνητική πολιτική για την απολιγνιτοποίηση εξαπέλυσε ο πρόεδρος του Σωματείου Σπάρτακος και εργαζόμενος στον Όμιλο ΔΕΗ, Γιάννης Φασίδης, μιλώντας για μια διαδικασία που – όπως υποστήριξε – οδηγεί στην καταστροφή της ενεργειακής αυτάρκειας της χώρας, την ώρα που η Ευρώπη επαναφέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για ενεργειακή ασφάλεια. Ο κ. Φασίδης χαρακτήρισε […]




