Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Απάντηση για το έργο του Θερμοκηπίου και την τοποθέτηση του Δημάρχου του Δήμου Βοΐου
Σε πρόσφατη δήλωσή του στο Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Βοΐου, ο Δήμαρχος Χρήστος Ζευκλής δήλωσε ανεξήγητα: «Μας παίζουν καθυστέρηση, κωλυσιεργούν….» Αναφέρθηκε σε καθυστέρηση ένταξης ενός έργου για λογαριασμό του Δήμου Βοΐου με πόρους της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Είπε ότι: «τα χρήματα αυτά εγκρίθηκαν από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή ώστε να γίνει ένα θερμοκήπιο 6 στρεμμάτων και […]





