Δημοκράτες – Προοδευτικό Κέντρο Κοζάνης : Επίσκεψη στο Δημαρχείο και την πόλη του Βελβεντού
Την Τετάρτη 17 Ιουνίου οι Δημοκράτες – Προοδευτικό Κέντρο επισκέφθηκαν το Βελβεντό και συνομίλησαν με το δήμαρχο Μανώλη Στεργίου και τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Θωμά Καμκούτη. Η αντιπροσωπεία του κόμματος αποτελούνταν από τους Γιώργο Ντζιμάνη, Αθανάσιο Ταγάρα , Στεφάνου Αρίσταρχο και Τσαλίκη Κωνσταντίνο. Η συνάντηση έγινε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα και αναλύθηκαν θέματα που […]




