Κοζάνη

Δήμος Βοΐου: Στο επίκεντρο του Δημοτικού Συμβουλίου το ΒΙΟ.ΠΑ Εράτυρας , το νέο Σωφρονιστικό Κατάστημα και ο Σταθμός CNG στην Νεάπολη

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της τακτικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Βοΐου, η οποία πραγματοποιήθηκε διά ζώσης χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στην αίθουσα συνεδριάσεων στη Σιάτιστα. Στην ημερήσια διάταξη κυριάρχησαν κομβικά ζητήματα υποδομών, ενέργειας και τοπικής ανάπτυξης, με εισηγητή τον Δήμαρχο Βοΐου κ.Χρήστο Ζευκλή. Τροποποίηση Σχεδίου στη ΒΙΟ.ΠΑ Εράτυρας για προσέλκυση επενδύσεων: Εγκρίθηκε η […]