«Η κυβέρνηση ανατινάζει το παραγωγικό παρελθόν της Δυτικής Μακεδονίας και βαφτίζει ανάπτυξη την αβεβαιότητα»
Η ανατίναξη των εκσκαφέων της ΔΕΗ δεν σηματοδοτεί μόνο το τέλος μιας εποχής. Αποτελεί το σύμβολο μιας κυβερνητικής πολιτικής που οδηγεί στη συρρίκνωση της παραγωγικής βάσης της Δυτικής Μακεδονίας. Υποδομές που δημιουργήθηκαν με δημόσιο χρήμα και στήριξαν για δεκαετίες την ενεργειακή επάρκεια της χώρας εγκαταλείπονται ή καταστρέφονται, ενώ η περιοχή μετρά απώλειες σε θέσεις εργασίας, […]




