Διάφορα

Πώς να καταλάβεις αν το digital marketing agency με το οποίο συνεργάζεσαι …κάνει δουλειά

Δεν είναι πάντα εύκολο να ξέρουμε αν ένας συνεργάτης μας κάνει πράγματι δουλειά που αποδίδει ή αν απλώς κινείται προς μία κατεύθυνση χωρίς αποτέλεσμα. Όμως, μην ανησυχείς, υπάρχουν κάποιοι δείκτες που θα σε βοηθήσουν να αξιολογήσεις την απόδοση του digital marketing agency που συνεργάζεσαι. Πάμε να τους δούμε!

  1. Βλέπεις μετρήσιμη αύξηση στην επισκεψιμότητα

Η οργανική και η πληρωμένη επισκεψιμότητα πρέπει να έχουν σταδιακή άνοδο. Σαφώς, δεν θα δεις θαύματα από τον πρώτο μήνα, αλλά αν η συνεργασία σου «τρέχει» εδώ και λίγους μήνες και εσύ δε βλέπεις αύξηση στην επισκεψιμότητα, αξίζει να προβληματιστείς! Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα: αν το site σου «υποδέχεται» περισσότερο και πιο to-the-point κοινό, τότε το deal που έχεις λειτουργεί σωστά. Αν όχι, ξανασκέψου το!

  1. Οι μετατροπές βελτιώνονται

Η επισκεψιμότητα είναι σημαντική, αλλά δεν αρκεί από μόνη της. Σημασία έχει και το πόσοι χρήστες ολοκληρώνουν ενέργειες που έχεις εσύ ορίσει ως σημαντικές. Αγορές, φόρμες επικοινωνίας, εγγραφές σε newsletter… Αν αυτά αυξάνονται, τότε το content, τα funnels και η στόχευση λειτουργούν αποτελεσματικά.

  1. Υπάρχει συνέπεια στην παραγωγή περιεχομένου

Ένα digital marketing agency https://www.thinktank.gr/  που δουλεύει σωστά δεν αφήνει κενά στη στρατηγική του. Ανεβάζει τακτικά άρθρα, στήνει email campaigns και κάνει social media posts, τηρώντας το timeline που έχετε θέσει. Θες συνέπεια από τους συνεργάτες σου. Αυτό είναι που φέρνει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα και όχι οι αποσπασματικές και χαοτικές κινήσεις.

  1. Η στρατηγική σου εξελίσσεται και δεν μένει στάσιμη

Η αγορά αλλάζει και το digital marketing πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς. Αν η ομάδα σου ανανεώνει τακτικά την προσέγγισή της, αν εξετάζει νέα formats, αν σου μιλάει και σου γνωστοποιεί τις νέες τάσεις και αν σου προτείνει συνεχώς βελτιώσεις, είστε σε καλό σημείο.

  1. Λαμβάνεις αναλυτικές και ξεκάθαρες αναφορές

Η διαφάνεια αποτελεί βασικό κριτήριο αξιολόγησης. Μια συνεργασία που αξίζει να κρατήσεις θα περιλαμβάνει reports με συγκεκριμένα στοιχεία και εικόνες, όχι απλά γενικές περιγραφές, με σύνθετους όρους που είναι εκεί για να σε μπερδέψουν. Τα reports πρέπει να εξηγούν τι action έγινε, τι λειτούργησε, τι όχι και τι θα αναπροσαρμοστεί στη συνέχεια.

  1. Οι στόχοι γίνονται αντικείμενο συζήτησης και αξιολόγησης

Η ομάδα που σε υποστηρίζει πρέπει να γνωρίζει τους στόχους σου και να δουλεύει βάσει αυτών. Αν σε ρωτούν για τις προτεραιότητές σου, συζητούν νέα KPIs και αναθεωρούν στρατηγικές όταν χρειάζεται, μπορείς να είσαι χαρούμενος με τη συνεργασία σας.

  1. Υπάρχει πρόοδος στο SEO

Η οργανική σου παρουσία είναι βασικός δείκτης επιτυχίας. Αν βλέπεις καλύτερες θέσεις στις αναζητήσεις, αν υπάρχει βελτίωση στην τεχνική απόδοσή σου και αύξηση των οργανικών leads, τότε αυτό που κάνετε αποδίδει. Αν δεν είναι αυτή η περίπτωσή σου, η εμπειρία ενός εξειδικευμένου SEO agency https://www.thinktank.gr/proothisi-istoselidon-seo/  είναι αυτό που θα σε βοηθήσει!

Προτεινόμενα άρθρα για εσένα

Διάφορα

ΜΕΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (306-337): Το θαῦμα τῆς Ἱστορίας

[Σύζυγοι-τεκνα α. Μινερβίνα β. Φαύστα, κόρη τοῦ αὐτοκράτορα Μαξιμιανοῦ, πέντε παιδιά, [σύν Κρίσπος ἀπό Μινερβίνα]. Ἐκρωμαϊσμένος Ἰλλυριός , γεννήθηκε στή
Διάφορα

Πώς ο αριθμός του κινητού σου… δείχνει την ηλικία σου

Ένα διασκεδαστικό παιχνίδι που μπορείτε να δοκιμάσετε