“Η ευθυνοφοβία και η τακτική να μην υπογράφουμε τίποτα για να μην κατηγορηθούμε για τίποτα δεν είναι καλός σύμβουλος στην εξωτερική πολιτική”. Η δήλωση ανήκει στον Υπουργό Εξωτερικών κ. Δένδια (με αφορμή την ελληνο-ιταλική συμφωνία) και περιγράφει την διαχρονική κουλτούρα της ΑΠΡΑΞΙΑΣ που κυριαρχεί στην Ελλάδα. Το δόγμα είναι: Μην κάνεις τίποτα και κανείς δεν θα ασχοληθεί μαζί σου.
Θα σας δώσω μερικά παραδείγματα:
– Για πρώτη φορά μια κυβέρνηση ενίσχυσε με διαφημιστό πρόγραμμα το 99% των ΜΜΕ στη χώρα. Πάνω από 1.200 επιχειρήσεις Τύπου, ανάμεσα τους και περιφερειακές εφημερίδες και ιστοσελίδες κ.α. πήραν επιτέλους κρατική διαφήμιση, Μετα από χρόνια!
Επί εβδομάδες όμως υβρίζεται από ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ ο κ. Πέτσας, ο οποίος αν δεν είχε δώσει πουθενά ούτε ενα ευρώ, δεν θα είχε ακούσει λέξη.
Ποιοι τον υβρίζουν; Αυτοί που όταν ήσαν στην εξουσία είχαν εντελώς αποκλεισμένο το 99% των ΜΜΕ και χρηματοδοτούσαν μόνο τους δικούς τους (π.χ. τον νεοαυριανισμό).
Ο κ. Πέτσας οφείλει λοιπόν α) Να δώσει πράγματι τη λίστα των 20 εκατ. ευρώ (πόσα πήρε το κάθε μέσο) β) Να δώσει τις λίστες του πως μοίραζε το χρήμα το ΠΑΣΟΚ (όταν τα περισσότερα χρήματα έπαιρνε η “Χώρα” του. κ. Τράγκα) και ο ΣΥΡΙΖΑ (που ενίσχυε όπως είπαμε τον νεοαυαριανισμό).
Τότε θα διαπιστωθεί με αριθμούς ότι αυτοί που υβρίζουν τον κ. Πέτσα είχαν μονίμως αποκλεισμένο από κρατική και τραπεζική διαφήμιση το 99% των ΜΜΕ.
– Ο κ. Μπακογιάννης με πρωτόγνωρους ρυθμούς ασφαλτοστρώνει την Αθήνα, παρέδωσε μια νέα Ομόνοια, προχωρεί σε σχεδιασμούς μιας νέας εποχής. Υβρίζεται και αυτός για τα πάντα. Ότι και να κάνει ακολουθεί χολή.Αντίθετα ο Καμίνης που δεν έριξε ούτε μια φτιαριά άσφαλτο πουθενά, δεν άκουσε ποτέ τίποτα.
– Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε έργα σε όλη τη χώρα ύψους 2,5 δισ. ευρώ με το πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης”. Τον καταγγέλλουν για… επικοινωνιακή τακτική. Ποιοι; Αυτοί που προ ετών είχαν εξαγγείλλει 450 έργα χωρίς αντίστοιχα κονδύλια και φυσικά ποτέ δεν τα ξεκίνησαν (τώρα εντάχθηκαν).
Η κουλτούρα της ΑΠΡΑΞΙΑΣ, οδηγεί σε τέλμα. Τα ριγμένα ΜΜΕ της περιφέρειας που επιτέλους εντάχθηκαν σε προγράμματα κρατικής διαφήμισης, μπορεί να ξεχαστούν πάλι. Ποιος να τους (ξανα)δώσει καμπάνιες; Για να τον βρίζουν;
Αν ο Μπακογιάννης δεν ήταν αυτή η ισχυρή προσωπικότητα που σχεδιάζει και υλοποεί, γιατί να παραδώσει μια νέα Ομόνοια ή να προχωρεί στην επαναλειτουργία της Αθήνας; Για να τον καταγγέλουν από το πρωί μέχρι το άλλο πρωί;
Αυτή η καθημερινή τακτική υπονόμευσης από την εκάστοτε αντιπολίτευση δεν πλήττει τον κυβερνών κόμμα αλλά ολόκληρους κλάδους και πρακτικές που αφορύν την κοινωνία. Αλλά όπως έχω ξαναγράψει: Δεν τους νοιάζει. Έτσι έχουν μάθει να πορεύονται πολιτικά: Με ψέματα και ύβρεις. Όποιος θέλει να προστατεύεται από αυτά, πρέπει να μένει ΑΠΡΑΓΟΣ.
Του Ανδρέα Χριστοδούλου